Pages

notice board

TESTIMONI COCOA COLLAGEN





pada yg masih ragu2 ngan coco ni..give it a try..tak rugi…saya amalkan sbg pelapik perut coz busy… kekadang sampai 3 sachet sehari :), sedap dan bagus sangat!


betul kata lina tu…saya pun amalkan minum cocoa ni…hasilnyee..tumit kaki saya x pecah lagi..selain dalaman yg menarik..saya pelik ada org minum ni sbb nak kurus dlm masa terdekat..



kak long, tak de apa yg pelik kak…coz salah satu fungsinyer utk imbangkan berat badan :), some more..rasa perut lebih lawas..alhamdulilla..



DIPETIK DR LMN WEB STOKIS..

0 comments:

Post a Comment

TINGGALKAN KOMEN

Disclaimer #1

Segala perkongsian di blog ini, tiada kaitan dengan mana-mana pihak kecuali yang dinyatakan sebaliknya. Sebarang pemahaman dari pembacaan, adalah tanggungjawab anda sendiri.

Disclaimer #2

Tidak dibenarkan sama sekali, mem'PRINT SKRIN' sebarang artikel dari web ini, kecuali dengan keizinan saya sebagai pemilik blog.

TERIMA KASIH.
 
Copyright © Diari Seorang Wahm:NuyunNajmi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in