Pages

notice board

UBAN USHINE

Di sini ada testimonia yg. pernah mencuba....




Zulkifli Elias, Kuantan
Saya berumur 38 tahun dan telah menghadapi masalah kelemumur yang kronik sejak berusia 18 tahun. Saya telah mencuba berbagai-bagai jenis ubat dari yang berharga dari yang murah hinggalah yang mahal, namun satu pun tidak meninggalkan kesan. Saya hampir berputus asa tapi hendak menjadi rezeki, satu hari sewaktu membaca akhbar, saya terpandang ruangan iklan krim Ushine dan mengambil keputusan mencuba produk ini. Alhamdulillah, setelah seminggu menggunakannya, kelemumur ternyata berkurangan dan di setengah-setengah bahagian rambut hampir tiada. Macam tak percaya saya rasa tapi alhamdulillah, akhirnya masalah yang bertahun-tahun saya tanggung BERES dengan krim USHINE !

0 comments:

Post a Comment

TINGGALKAN KOMEN

Disclaimer #1

Segala perkongsian di blog ini, tiada kaitan dengan mana-mana pihak kecuali yang dinyatakan sebaliknya. Sebarang pemahaman dari pembacaan, adalah tanggungjawab anda sendiri.

Disclaimer #2

Tidak dibenarkan sama sekali, mem'PRINT SKRIN' sebarang artikel dari web ini, kecuali dengan keizinan saya sebagai pemilik blog.

TERIMA KASIH.
 
Copyright © Diari Seorang Wahm:NuyunNajmi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in